Verken mijn inzichten over Meervoudige Waardecreatie
Ik heb mijzelf mogen ontwikkelen met nieuwe kennis op het gebied van MWC, hier heb ik een aantal belangrijke inzichten opgedaan.

Mijn Inzichten Over Meervoudige Waardecreatie
De afgelopen weken ben ik bij OrangeBuddies Media volop in aanraking gekomen met Meervoudige Waardecreatie (MWC). Dit concept draait om het vinden van een balans tussen Profit, People en Planet. Wat me vooral opviel? OrangeBuddies Media heeft al duidelijke stappen gezet op al deze vlakken, maar er blijft ook ruimte voor groei.
Wat Heb Ik Geleerd?
Tijdens mijn onderzoek, en het symposium dat ik heb mogen volgen, kwam ik erachter dat MWC eigenlijk veel breder is dan ik eerst dacht. Het gaat niet alleen over duurzaamheid (Planet), maar ook over het creëren van economische waarde (Profit) en sociale impact (People). Wat me vooral raakte, is dat het soms lijkt alsof bedrijven heel veel moeten doen om impact te maken, maar zelfs kleine aanpassingen kunnen al een groot verschil maken.
Mijn Stagebedrijf en MWC
Bij OrangeBuddies Media wordt meervoudige waardecreatie benaderd vanuit hun kernactiviteit: cashback-websites. Wat ik interessant vind, is hoe ze zowel consumenten als bedrijven waarde bieden. Klik op de knop hier onder om precies te zien wat OrangeBuddies Media doet op dit gebied.
Mijn Mening Over De 3P’s
Ik ben ervan overtuigd dat bedrijven zoals OrangeBuddies Media een voorbeeld kunnen zijn voor anderen. Het idee dat winst maken alleen niet genoeg is, heeft me aan het denken gezet. Zonder tevreden mensen en zorg voor de planeet kun je geen duurzame groei realiseren.
Wat Is Haalbaar?
Voor OrangeBuddies Media is het duidelijk haalbaar om meer duurzame partners te betrekken of verdere innovaties in gebruiksvriendelijkheid door te voeren. Met het platform dat OrangeBuddies Media heeft kunnen ze echt een mooie duurzame boodschap de wereld in brengen.
Mijn Belangrijkste Inzicht
Alle beetjes helpen. Of het nu gaat om minder papierverbruik, betere deals voor consumenten of een fijne werkomgeving: elk initiatief draagt bij aan een betere balans tussen de drie P’s. Ook heeft het Symposium mij flink aan het denken gezet, alleen ik kan weinig verschil maken, maar wanneer iedereen stopt met dit denken kan iedereen wel veel verschil maken.